دانلود فیلم conjuring 1 زبان اصلی + زیرنویس

دانلود فیلم conjuring 1 زبان اصلی + زیرنویس

دانلود فیلم conjuring 1

دانلود فیلم conjuring 1 به همراه زیرنویس فارسی + زبان اصلی + با کیفیت. 

رتبه IMDb :

7.9 از 10


درباره فیلم 1 conjuring

فیلم ترسناک فراطبیعی احضار ( 1 conjuring ) ، محصولی آمریکایی است که در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جیمز وان و نویسندگی چاد هیز و کری دبلیو هیز ساخته شده است. این فیلم اولین قسمت از فرانچایز دنیای سینمایی احضار است. بازیگرانی مانند پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا، نقش‌های اد و لورین وارن که محققان ماوراء الطبیعه و نویسندگانی که با ظواهر فراطبیعی مرتبط هستند، را ایفا می‌کنند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که داستان و فرانچایز فیلم ترسناک وحشت در آمیتی‌ویل از تجربیات واقعی این زوج الهام گرفته شده است. در این فیلم، خانواده وارن به خانواده پرون که در سال ۱۹۷۱ تجربه‌های ترسناکی را در خانه‌ی خود روی داده‌اند، کمک می‌کنند.

   

توسعه فیلم در ژانویه ۲۰۱۲ شروع شد و گزارش‌ها نشان می‌دهد که جیمز وان به عنوان کارگردانی برای ساخت یک فیلم درباره زندگی اد و لورین وارن که به تحقیق در مورد پدیده‌های ماوراء الطبیعه می‌پرداختند، انتخاب شده است. پاتریک ویلسون در این فیلم به همراه ورا فارمیگا در نقش‌های اد و لورین به ایفای نقش پرداختند. تولید فیلم در ویلمینگتن، کارولینای شمالی، در فوریه ۲۰۱۲ آغاز شد و صحنه‌ها به ترتیب زمانی فیلمبرداری شدند.

 

احضار در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۳ توسط برادران وارنر و نیو لاین سینما در ایالات متحده و کانادا منتشر شد. این فیلم با نقدهای مثبتی از منتقدان روبه‌رو شد که عملکرد بازیگران، کارگردانی، فیلمنامه، شخصیت‌پردازی و موسیقی آن را تحسین کردند. احضار با فروش بیش از ۳۱۹ میلیون دلار و در برابر بودجه ۲۰ میلیون دلاری، موفقیت قابل توجهی را به دست آورد و در سال ۲۰۱۶، دنباله‌ای با نام احضار ۲ منتشر شد.


داستان فیلم 1 conjuring:

خانواده پرون، در سال ۱۹۷۱، تصمیم می‌گیرند به یک عمارت قدیمی و بزرگ در روستایی در ایالت رود آیلند نقل مکان کنند. بعد از مدتی، آنها متوجه می‌شوند که این عمارت توسط یک نیروی ناشناخته و خطرناک تسخیر شده است. مادر خانواده، با دلخواه از دو متخصص ماوراءالطبیعه به نام‌های اِد و لورِین وارِن، برای کمک درخواست می‌کند.

 

در فیلم احضار ۲ روایت اصلی این داستان تکمیل می‌شود.


بازیگران فیلم conjuring 1:

پاتریک ویلسون در نقش اد وارن

ویرا فارمیگا در نقش لورین وارن

ران لیوینگستون در نقش راجر پرون

لیلی تیلور در نقش کرولین پرون

جوئی کینگ در نقش کریستین پرون

شنلی کسول در نقش آندرا پرون

هیلی مک‌فارلند در نقش ننسی پرون

مک‌کنزی فوی در نقش سیندی پرون

استرلینگ جرینز در نقش جودی وارن

شانون کوک در نقش درو توماس


دانلود فیلم conjuring 1 هم اکنون در سایت بیگ موویز امکان پذیر است. 

دانلود فیلم conjuring 1


Loader