دانلود فیلم conjuring 2 - احضار 2 به همراه زیرنویس - زبان اصلی

دانلود فیلم conjuring 2 - احضار 2 به همراه زیرنویس - زبان اصلی

دانلود فیلم conjuring 2

دانلود فیلم Conjuring 2 با لینک مستقیم و به دو صورت زبان اصلی و دوبله در سایت امکان پذیر است. اگر از طرفداران فیلم های ژانر ترسناک هستید، پیشنهاد میکنیم تا همین حالا اقدام به دانلود فیلم Conjuring 2 بفرمایید.

رتبه IMDb:

7.3 از 10

درباره فیلم Conjuring 2:

Conjuring 2 یک فیلم ترسناک آمریکایی به کارگردانی جیمز وان است که در سال 2016 منتشر شد. این فیلم، دنیل وان و پاتریک ویلسون را در نقش آینده و لورن وارن، جفری دین مورگان و فرانکا پوتنی را در نقش های مهم دیگر دارد. فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی پل و کارولین وارن، زوج تحقیق‌گر پدیده‌های ماورایی، ساخته شده است.

داستان فیلم Conjuring 2 در سال 1977 در لندن اتفاق می‌افتد و به ماجراهایی که در خانه‌ای در انفیلد روی می‌دهد، متمرکز است. خانواده هاجز، که توسط یک ارواح شرور مورد حمله قرار گرفته‌اند، به کمک زوج وارن می‌پردازند. این ارواح شامل یک جدواره به نام بیل و یک موجود مرموز با ظاهر یک شوالیه می‌شود. هدف این ارواح افزایش اذیت و ترس در خانواده می‌باشد. شما میتوانید برای اطلاع از ادامه داستان، اقدام به دانلود فیلم Conjuring 2 از سایت بیگ موویز کنید.

بازیگران فیلم Conjuring 2

- ویرا فارمیگا

- پاتریک ویلسون

- فرانسیس اوکانر

- مدیسون ولف

- بانی آرونز

- سایمن مک برنی

- باب ادریان

نقد فیلم Conjuring 2

Conjuring 2 مورد تحسین قرار گرفته است، به خصوص برای بازی هنرمندان، جلوه‌های ویژه و تنش آفرینی. این فیلم توانسته است موفقیت‌های تجاری خوبی کسب کند و در میان دوستداران ژانر ترسناک، محبوبیت داشته باشد.

نقدها به طور کلی به Conjuring 2 بسیار مثبت بوده‌اند. از کیفیت ساخت فیلم، جلب توجه و تنظیم جو اسرارآمیز تا بازی باشگاه برگرفته از ماجراهای واقعی، این فیلم توانسته است افراد زیادی را به خود جلب کند. علاوه بر این، اجرای عالی بازیگران از جمله ورا فارمیگا، پاتریک ویلسون و فرانسیس اوکانور در تقویت جذابیت فیلم نقش داشته است. بسیاری از نقدها به جلب توجه به ترتیب وقایع و برخی از کلیشه‌های ژانر ترسناک اشاره دارند. اما به طور کلی، Conjuring 2 به عنوان یک فیلم ترسناک موفق شناخته شده و توانسته است تعداد زیادی از تماشاگران را ترساند و به تحسین بیشتری برخورد کند. فیلم Conjuring 1 نیز که در سال 2013 منتشر شد، با نقد و بررسی های مثبت زیادی مواجه شد و شما میتوانید از سایت بیگ موویز این فیلم را نیز دانلود بفرمایید. 

داستان فیلم Conjuring 2

در شمال لندن، یک مادر به تنهایی، چهار فرزندش را در یک خانه‌ی بزرگ تحت حاکمیت ارواح خبیث بزرگ می‌کند. لورین و اد وارن، جفت شجاع محققان ماوراءالطبیعه، تصمیم گرفته‌اند تا به کمک این خانواده بروند. لورین در یک خواب ترسناک شاهد رویدادی است که یک راهبه ناشناس او را تهدید می‌کند و اد را به خود می‌کشد.

داستان به سال 1977 در لندن باز می‌گردد، جایی که خانواده‌ای با چهار فرزند درگیر یک اتفاق ماوراءالطبیعه می‌شوند. جنت، دختر جوان خانواده، با استفاده از یک برگه چارچوبی برای احضار روح، بیل ویلکینز را، صاحب پیشین خانه که اکنون جانش را از دست داده است، فراخوانی می‌کند. روح او وارد بدن جنت می‌شود و خانواده را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. خانواده پس از تجربه ترسناکی با پلیس تماس می‌گیرند، اما پلیس با شرایط ماوراءالطبیعه روبه‌رو می‌شود و به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد که از کلیسا کمک بخواهند.

در ادامه، اتفاقات به یک برنامه تلویزیونی منتقل می‌شوند و روح بیل در بدن جنت ظاهر می‌شود و خود را نمایان می‌کند. ابتدا برخی از کارشناسان به این باور هستند که خانواده تلافی‌جویانه عمل می‌کنند. کلیسا از اد و لورین خواهان مداخله می‌شود و آنها را به آمریکا می‌فرستد تا موضوع را بررسی کنند.

در آمریکا، روح بیل دوباره در بدن جنت نفوذ می‌کند و سعی در اخاذی خانواده دارد. اد با نشان دادن صلیب، روح را از بدن جنت دفع می‌کند. اد و لورین به دلیل رویدادهای مشکوک به باور آورده‌اند که خانواده دروغ می‌گوید و به کشف حقیقت می‌پردازند.

در حین بازگشت، اد متوجه می‌شود که لورن ویژگی‌های بیل را همزمان با صداهای لورن شنیده و یک پیام از بیل می‌فهمد. ناگهان لورن به دنیای بیل وارد شده و متوجه می‌شود که روح بیل به عنوان یک دیو الهی ظاهر شده و خود را به شکل یک راهبه ترسناک نشان می‌دهد.

در آخرین لحظات، جنت به سمت خودکشی می‌رود و اد در حال نجات اوست. اما هر دو به همراه بیل به سمت یک سقوط غیرقابل پیش‌بینی می‌روند. لورن به یاد می‌آورد که دیو قبلاً در یک رویا اسم خود را به او گفته بود. او از انجیل خود یاد می‌کند و با اسماء مذهبی از جمله نام مسیح و خدا و اسم دیو، دیو را نفرین می‌کند تا به جهنم باز گردد.

با این اقدام، لورن می‌تواند همسر خود و جنت را از دست رفتن نجات دهد. این داستان بر اساس یک واقعیت تلخ و ماوراءالطبیعه ساخته شده است که چگونگی فراگیری یک عروسک تسخیر شده را نشان می‌دهد.

با کلیک بر روی عکس زیر، میتوانید اقدام به دانلود فیلم Conjuring 2 بفرمایید.

فیلم Conjuring 2


Loader